Curahan hati malam Isnin...=)


Bismillahirrahmanirrahim....

Tiba-tiba hati terasa sedih sangat selepas membaca email dari seorang akhwat. Terasa yang saya tidak berusaha bersungguh-sungguh untuk mengubah suasana liqa' saya sendiri(=_=). Hati tumpang gembira melihat perubahan positif liqa' yang dibawa sahabat saya itu. Alhamdulillah atas kesungguhan dia, Allah beri balasan yang setimpal. Moga Allah terus beri kekuatan serta mentarbiyah diri saya dan sahabat yang lain supaya menjadi murabbi dan mutarabbi yang lebih baik dari hari ke hari. Walaupun saya tiada "harun" di sisi, tapi saya yakin Allah adalah tempat pergantungan saya yang TERBAIK...=)

"Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari rasa gelisah dan sedih, dari kelemahan dan kemalasan, dari sifat pengecut dan bakhil, dari tekanan hutang, dan kesewenang-wenangan orang."
By the way, hari ini genaplah satu tahun umur anak buah saya yang pertama. Sanah helwah baby Isya^_^....Moga Allah memberkati setiap detik nafasmu dan memimpinmu menjadi seorang mujahidah apabila besar nanti. Ameen.Mulala rasa rindu ni datang..=)


Miss u badly...Luv u so much!


p/s: esok perlu kembali ke sekolah setelah seminggu bercuti kerana swine flu...huhu..gambarou!!

2 comments:

Atiqah Humaira said...

salam ukhti,
ana atiqah dari auckland.

salam ziarah dari ana...

FloWeR LoVeR said...

wsalam wbt ya ukhti...
salam ziarah dan ukhuwh dr ana juga..

jzkk sudi melawat ke blog yg xseberapa nih=)
InsyaAllah moga suatu hari nnti dpt jumpe akhawat dr sane jugak....^_^